Publicaţia editată de Adevărul Holding este citită, în medie, de 590.000 de persoane pe ediţie, mult peste „Evenimentul zilei“, care a coborât la 524.000 de cititori. În timp ce audienţa celor mai multe ziare este în scădere, publicaţiile „Adevărul de Seară“, „Adevărul Magazin de Duminică“ şi „Click!“ au înregistrat evoluţii spectaculoase.
Cele mai recente date de audienţă ale Studiului Naţional de Audienţă arată că majoritatea ziarelor şi-au pierdut din cititori. Ziarul „Adevărul" a fost singurul, din segmentul publicaţiilor de calitate, a cărui audienţă a crescut.
Citiţi şi:
Romanul „Căpitanul Hatteras" se distribuie cu ziarul „Adevărul"
„Adevărul" ajunge la 590.000 de cititori
Astfel, publicaţia a ajuns, conform valului SNA octombrie 2008 - octombrie 2009, la 590.000 de cititori, în creştere cu 73.000 faţă de valul precedent. Publicaţia se plasează acum pe locul al doilea în ierarhia ziarelor de calitate, depăşind „Evenimentul zilei". Acesta este al şaptelea val de creştere pentru ziarul „Adevărul".
Faţă de valul aprilie 2007 - aprilie 2008, când era citit în medie de 377.000 de persoane, publicaţia a câştigat 213.000 de cititori. O evoluţie impresionantă pentru un ziar. „Evenimentul zilei" este cel care a pierdut cei mai mulţi cititori: 20.000. „Jurnalu Naţional" rămâne pe primul loc în topul audienţelor, însă este în scădere. Deşi este lider în ceea ce priveşte audienţa, la capitolul vânzări, publicaţia este în scădere continuă.
Potrivit ultimelor date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor, ziarul trustului Intact a vândut, în perioada iulie-septembrie 2009, 56.059 de exemplare, jumătate din vânzările înregistrate de „Adevărul".
„Adevărul Magazin de Duminică", în creştere
Şi ziarul „Gândul" a înregistrat o scădere consistentă a audienţei, de la 247.000, cât avea în valul iulie 2008 -