Cea mai recenta campanie de promovare realizata de agentia Brandstalk pentru Wizz Air este centrata pe online si nu se regaseste deloc pe TV. Motivul principal? Achizitionarea de bilete online sta la baza sistemului de vanzari Wizz Air, a declarat pentru DailyBusiness.ro Roxana Memetea, managing partner Brandstalk.
Campania realizata de Brandstalk se deruleaza pe intervalul 20 ianuarie - 1 aprilie si asigura promovarea pe outdoor, Internet si radio a noilor destinatii Wizz Air: Bucuresti-Pisa, Cluj-Pisa, Cluj - Torino/Cuneo, Timisoara - Forli Bologna.
Desi nu a dezvaluit bugetul alocat campaniei, Memetea a precizat ca cea mai mare parte a acestuia a fost rezervat promovarii pe Internet, si a explicat de ce s-a evitat prezenta pe televiziuni.
"In acest moment Wizz Air nu are zboruri din toate orasele tarii, de
aceea am comunicat targetat din punct de vedere geografic. Astfel, pe acest tip de campanie TV-ul, care are o acoperire nationala, nu este cel mai potrivit mediu de comunicare . Mai mult, cand vine vorba de achizitionarea de bilete de avion, componenta de online este extrem de importanta, aceasta stand la baza sistemului de vanzari Wizz Air", a declarat sefa Brandstalk pentru DailyBusiness.ro.
Componenta media campaniei este dezvoltata si implementata de agentia Media Investment.
Brandstalk si Media Investment sunt parte a holdingului de comunicare The Group. Cea mai recenta campanie de promovare realizata de agentia Brandstalk pentru Wizz Air este centrata pe online si nu se regaseste deloc pe TV. Motivul principal? Achizitionarea de bilete online sta la baza sistemului de vanzari Wizz Air, a declarat pentru DailyBusiness.ro Roxana Memetea, managing partner Brandstalk.
Campania realizata de Brandstalk se deruleaza pe intervalul 20 ianuarie - 1 aprilie si asigura promovarea pe outdoor, Internet si ra