Chrysler si Lancia vor împărţi un stand şi vor găzdui o conferinţă de presă comună la salonul autuo de luna viitoare de la Geneva. Oficialii celor două companii spun că nu raţiunile economice au dus la această situaţie, ci dorinţa de mai face încă un pas pentru “contopirea” celor două mărci.
Cele două branduri nu vor prezenta niciun model nou la debutul Salonului Autola Geneva. Lancia analizează în continuare dacă va monta o emblemă comună, Chrysler-Lancia, pe modelul Delta, care a fost prezentat la Salonul Auto din Detroit, în ianuarie.
Chrysler şi brandurile Lancia vor avea un portofoliu de produse în comun în Europa, însă reprezentanţii celor două companii spun că detalii exacte urmează să fie stabilite până la sfârşitul anului.
O nouă emblemă
Cel mai probabil, modelele Lancia vor fi comercializate numai în Italia, în cazul în care vânzările sunt puternice, în timp ce în restul Europei, Chrysler va vinde modele proprii, dar şi maşini Lancia cu noua emblemă.
Fiat, care detine 20% din Chrysler Group, are în vedere integrarea mărcii Chrysler, alături de brandul premium Lancia, pentru a extinde oferta de produse a ambelor constructori, fără investiţii uriaşe.
Pe 22 decembrie 2009, Sergio Marchionne, preşedintele Fiat şi Chrysler, divulga un plan de produse care va include patru modele Chrysler importate din America de Nord, care vor purta sigla americană pe piaţa din Italia, începând cu 2011.
Patru versiuni de Chrysler, devin Lancia
Cele patru produse ar fi versiuni ale restilizate ale unor modele precum Sebring sedan şi convertibile, microbuzul Town & Country, şi un Chrysler 300C reproiectat.
Lancia şi Chrysler sunt conduse de Olivier Francois, un francez, care este şi şeful departamentului de vânzări pentru Fiat Automobile şi Chrysler Group. Anul trecut, Lancia a avut vânzări globale de 121.000