SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional, a semnat parteneriatul pentru serviciile de comunicare cu eMAG, cel mai mare magazin online din România şi a înregistrat în 2009 o creştere de 6% a cifrei de afaceri în raport cu 2008. „Nouă ani de prezenţă pe piaţa locală ne-au arătat că satisfacţia clienţilor nu este legată numai de produsele şi serviciile directe pe care le oferim, ci şi de m
SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional, a semnat parteneriatul pentru serviciile de comunicare cu eMAG, cel mai mare magazin online din România şi a înregistrat în 2009 o creştere de 6% a cifrei de afaceri în raport cu 2008.
„Nouă ani de prezenţă pe piaţa locală ne-au arătat că satisfacţia clienţilor nu este legată numai de produsele şi serviciile directe pe care le oferim, ci şi de modul în care comunicăm. Am ales SmartPoint pentru că am apreciat expertiza şi rigoarea pe care le-au demonstrat în comunicare şi pentru că ne-am dorit un partener bine familiarizat cu piaţa pe care activăm, ” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
SmartPoint va dezvolta strategia de comunicare şi va asigura serviciile de comunicare corporate şi de produs, de relaţionare media şi de organizare de evenimente pentru eMAG.
În privinţa SmartPoint, „în 2009 am înregistrat o creştere de 6% a cifrei de afaceri în raport cu 2008, respectiv 3,23 milioane lei faţă de 3,06 milioane lei. Este un rezultat bun în condiţiile de piaţă date la nivelul evoluţiei economice şi este în linie cu estimările noastre cu privire la evoluţia de pe parcursul anului”, a declarat pentru capital.ro, Cătălin Pătrăşescu, Managing Partner SmartPoint.
SmartPoint are 16 angajaţi, iar compania desfăşoară operaţiuni în Bulgaria, Croaţia, România, S