Trei romani si-au propus sa faca un business de publicitate neconventional si eco friendly, pe care l-au pus pe picioare la finalul lui 2009. Au lansat Biciclete Publicitare cu o investitie de 120.000 euro, obtinuti prin creditare, pe care i-au folosit preponderent pentru achizitia a 25 de biciclete. Cum vor ei sa dezvolte afacerea?
Dragos Ciolac, unul dintre cei trei afaceristi, nu indrazneste sa viseze la profit deocamdata. Obiectivul sau este acoperirea investitiei in circa 2 ani si dublarea numarului de biciclete pana la finalul anului. Cu ce bani? "50% din ce castigam si 50% tot de la banci", a spus el pentru DailyBusiness.ro.
In prezent, clientii care au ales sa se promoveze pe biclete sunt Zaza Pizza, patinoarul Cotroceni on Ice si proiectorul de piscine Vidor, insa compania Propeller, prin care se opereaza businessul Biciclete Publicitare, se afla in discutii avansate si cu alti clienti importanti, pe care urmeaza sa le concretizeze pana la startul sezonului de primavara, cel mai propice activitatii pe care o "vinde".
Costurile unei campanii pe bicicletele gata accesorizate puse la dispozitie de Biciclete Publicitare pleaca de la 140 euro pentru promovarea prin intermediul unui banner atasat bicletei, timp de 4 ore. Daca clientul isi doreste sa se promoveze cu toate cele 25 de biciclete pentru o perioada de 30 de zile, costul scade la 30 de euro/4 ore/bicicleta, sustine Ciolac. Bicicletele sunt conduse de angajatii companiei Biciclete Publicitare si programul de rulare este de 4 sau 8 ore ziua, respectiv 6 ore pe timpul noptii.
Acesta sustine ca isi doreste sa atraga, preponderent, clienti care platesc pentru campanii medii si mari, refuzand, pana acum, contracte pentru campanii mici, pentru ca nu reusesc sa acopere eficient costurile.
Iar bicicletele pe care le foloseste nu sunt tocmai ieftine. O bicicleta co