BRD-Groupe Societe Generale a lansat primul card bancar 100% personalizabil şi vrea să vândă peste 100.000 de unităţi, a declarat directorul general adjunct al instituţiei, Sorin Popa."Vrem să vindem peste 100.000 de carduri "A la carte". Când am lansat o altă ediţie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, am obţinut un record mondial întrucât s-au vândut peste 500.000 de unităţi, dintre care 200.000 au fost clienţi n
BRD-Groupe Societe Generale a lansat primul card bancar 100% personalizabil şi vrea să vândă peste 100.000 de unităţi, a declarat directorul general adjunct al instituţiei, Sorin Popa.
"Vrem să vindem peste 100.000 de carduri "A la carte". Când am lansat o altă ediţie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, am obţinut un record mondial întrucât s-au vândut peste 500.000 de unităţi, dintre care 200.000 au fost clienţi noi. Aceea a fost o ediţie limitată, care a durat două luni", a explicat Popa, citat de Mediafax.
Cardurile "A la carte" vor fi echipate cu cip şi emise atât sub sigla Visa, cât şi sub cea a MasterCard.
"Totul a pornit de la ideea că oamenilor le place să li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine astfel o reflectare a personalităţii clientului, care are ocazia de a deţine un produs bancar unic şi 100% personalizat", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului strategie şi marketing al BRD.
El consideră că românii au un apetit pentru personalizare, în contextul în care au personalităţi puternice şi sunt foarte ataşaţi de valorile tradiţionale, cum ar fi familia. Şi Popa a menţionat că, după un an 2009 dificil pentru toată lumea, banca a creat ceva nou care să trezească o emoţie în clienţi.
Fotografiile care vor fi utilizate pentr