"Anul 2010 va fi unul bun pentru piata cardurilor, care va creste in Romania, in ciuda crizei. Avem semnale foarte clare ca vor intra jucatori noi si credem ca la finalul acestui an toate bancile locale vor emite carduri cu cip", a declarat Elena Oprea, director Operatiuni Carduri Bancare si Administrare Produse in cadrul BRD-GSG, cu ocazia lansarii in Romania a primelor carduri personalizate- "A la Carte".
Primele asemenea carduri- pe care posesorii isi pot "lipi" fotografii personale au fost emise in Marea Britanie in urma cu cinci ani, de catre Abbey Bank (azi, Santander) si s-au bucurat de mare succes.
Poate ca se simte o oarecare stagnare pe aceasta piata, a cardurilor. Vrem sa impulsionam lucrurile, cu acest card personalizat Sorin Popa, dir. gen. adj. BRD
"Asa cum iti poti personaliza adidasii sau tricoul, nu vad de ce nu ti-ai putea personaliza cardul bancar", a declarat Philippe Lelarge, Directorul Executiv de Strategie si Marketing al BRD. Nu orice fotografii pot fi aplicate, au mai precizat oficialii bancii rosu-negre. "Exista 3 filtre de verificare prin care trece orice fotografie, primul fiind respectarea drepturilor de proprietate intelectuala si a celor de autor. De asemenea, nu vom aplica pe carduri imagini cu conotatii rasiste, sexuale sau politice", a explicat Oprea.
Asa cum iti poti personaliza adidasii sau tricoul, nu vad de ce nu ti-ai putea personaliza cardul bancar Philippe Lelarge, Dir. Strategie & Marketing BRD
Dincolo de pariul cu mentalitatea romanilor de a-si vedea tiparite pe carduri imagini din arhiva privata, reprezentantii BRD admit ca se doreste o impulsionare a pietei cardurilor, momentan aflata in stagnare. "Poate ca se simte o oarecare stagnare pe aceasta piata, a cardurilor. Vrem sa impulsionam lucrurile, prin aceasta premiera pentru piata romaneasca", a precizat directorul general adjuct al B