Agentia de comunicare SmartPoint infiintata in 2005 a avut anul trecut afaceri de 760.000 de euro fata de 830.000 de euro in 2008, dupa cum a declarat pentru Wall-Street Catalin Patrasescu, managing partner SmartPoint.
" Anul 2009 a fost unul bun pentru SmartPoint in ciuda dificultatilor pe care intreaga economie le resimte. Am realizat o cifra de afaceri de 3,23 milioane de lei, in crestere cu 6% in raport cu anul anterior. Pentru a ne mentine in indicatorii doriti a fost insa nevoie de un nivel de
efort suplimentar important de la finele lui 2008 si pe tot parcursul anului trecut", a explicat managerul.
In ceea ce priveste 2010, Catalin Patrasescu (foto) afirma ca ia in considerare mai mult scenarii in legatura cu felul in care va evolua businessul, dar cel mai probabil, SmartPoint va avea in acest an o crestere moderata raportata la 2009.
"Mizam pe continuarea dezvoltarii contractelor regionale in zona Adria si pe finalizarea unora dintre demersurile pornite in ultimul an ce se pot materializa in conturi noi si bune oportunitati de dezvoltare"a mai spus directorul agentiei de comunicare. In afara de Romania, SmartPoint mai are operatiuni in Bulgaria, Croatia, Serbia si Slovenia .
Patrasescu a adaugat ca este in permanenta in discutii pentru posibile parteneriate pentru piata locala dar si pentru dezvoltarile regionale, dar in unele cazuri acestea pot dura ani. El ofera exemplu negocierile de mai mult de doi ani pentru contul regional de comunicare NVIDIA, cel mai mare producator mondial al pietei de placi video pentru calculatoare personale.
Directorul SmartPoint crede ca in 2010 piata locala de comunicare va fi caracterizata de cresterea ponderii obiectivelor de termen scurt, sincronizate cu planurile de afaceri pentru perioade mai scurte, dar si de majorarea gradului de fragmentare a segmentelor tinta date de