BRD - Groupe Societe Generale, a doua banca din sistem dupa valoarea activelor gestionate, a lansat "a la carte", primul card bancar 100% personalizabil, etichetat cu chip si emis sub sigla Visa sau MasterCard.
Francezii de la BRD - Groupe Societe Generale au lansat "a la carte", cardul 100% personalizabil, si isi propun sa emita in acest an peste 100.000 de asemenea carduri si sa incurajeze, prin intermediul lor, platile cu cardul la comercianti.
"Totul a pornit de la ideea ca oamenilor le place sa li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine, astfel, mai mult decat pana acum, o reflectare a personalitatii clientului, care are ocazia de a detine un produs bancar unic si 100% personalizat", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al departamentului de strategie si marketing din cadrul BRD.
"A la carte" beneficiaza de toata gama functionalitatilor specifice unui card, insa fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale nefiind permisa de banca.
"Nu mai suntem in piata produselor bancare de acum 15 ani. In prezent, ne orientam pe segmente de clienti, pe nise si ajungem sa realizam produse bancare orientate chiar direct spre client, individualizate. Vrem sa facem produse bancare mai prietenoase", a explicat Cosmin Vladimirescu, account manager pentru Romania, MasterCard Europe.
In plus, emiterea noilor carduri personalizate ar putea influenta in mod pozitiv cererea pentru carduri, in conditiile in care s-a observat o stagnare in 2009, sustin reprezentantii BRD, care au mentionat ca timpul de emitere al unui card personalizat nu va fi mai mare decat cel aferent cardurilor standard (10 zile lucratoare de la semnarea cererii de emitere si validarea desig