Agentia de relatii publice SmartPoint a raportat in 2009 afaceri de circa 3,23 milioanei lei (761.000 euro), in crestere cu 6% in lei fata de anul precedent, cand incheiase anul cu venituri de 3,06 mil. lei (831.000 euro). In euro, afacerile au scazut cu 8%. Obiectivul pentru anul in curs este o crestere moderata a afacerilor, a declarat pentru DailyBusiness.ro Catalin Patrasescu, managing partner Smart Point.
"Am reusit in 2009 sa ne pastram un nivel al afacerilor relativ similar anului anterior, cu o crestere mica de 6% de la 3,06 milioane lei in 2008, la 3,23 milioane. Este un rezultat bun, realizat cu eforturi semnificative in conditiile de piata date", a precizat seful agentiei.
Potrivit lui Patrasescu, contributia serviciilor oferite la nivel regional de SmartPoint au generat circa 7% din business-ul companiei pe anul trecut.
"Pe termen scurt, ponderea va ramane intr-o plaja similara, dar mizam ca, intr-un plan de termen mediu, extinderea regionala sa ne aduca evolutii bune si cresteri importante", a precizat Patrasescu.
SmartPoint isi desfasoara operatiunile de la sediul din Bucuresti si coordoneaza strategia de comunicare pentru clientii sai regionali prin prezenta locala din Sofia si Belgrad.
Cel mai recent client intrat in portofoliul agentiei este retailerul online eMag, pentru care SmartPoint va dezvolta strategia de comunicare si va asigura serviciile de comunicare corporate si de produs, de relationare media si de organizare de evenimente.
Contractul semnat cu eMag este unul pe termen lung.
Selectia agentiei nu s-a facut prin licitatie. "Am avut mai multe runde de discutii pe parcusul carora ne-am pus de acord cu privire la construirea strategiei de abordare sincronizata a comunicarii cu obiectivele eMag pentru perioada urmatoare. A fost mai degraba cred o alegere bazata pe o selec