Advantage Software Factory (ASF), producator de aplicatii de colectare debite restante si aplicatii de management al relatiilor cu clientii, va lansa in strainatate softul de raportare denumit NextReports, cu care spera sa aiba vanzari de 10.000 de euro.
Pe de alta parte, managerii ASF estimeaza ca in 2010 clientii locali vor genera vanzari de 40.000 de euro pentru NextReports, dar acest procent se va inversa in circa trei ani.
NextReports este un instrument de raportare care functioneaza fara a fi necesare alte baze de date, servere sau sisteme specifice, iar cele doua componente ale aplicatiei vor costa intre 99 euro/licenta in cazul Next Reports Designer si 999 de euro in cazul aplicatiei de server, pentru un numar nelimitat de utilizatori.
“O sa ne axam pe Europa, dar datorita acoperirii globale a internetului si a gradului de aplicabilitate a solutiei, speram sa ajungem si in alte zone”, a declarat pentru Wall-Street, Stefan Paun (foto), director general Advantage Software Factory.
Pentru a-si atinge targetul, managementul ASF a lansat un site international al solutiei si a introdus aplicatiei pe alte site-uri care prezinta solutii IT, iar in urmatoarea perioada vrea sa incheie parteneriate de distributie online si offline.
Pentru ca ASF a lansat in alte noua tari si solutia de colectare a datoriilor Capone Banking, care aduce de fapt jumatate din businessul companiei estimat la doua milioane de euro in 2009, deja exista clienti straini care folosesc NextReports, aplicatia fiind inclusa in platforma Caponde, dupa cum a explicat Paun.
Pe piata interna aplicatia este folosita de cateva banci importante si unul din primii doi operatori telecom (n.red. de Orange sau Vodafone), dupa cum spune managerul.
Avand in vedere ca programul este integrat in solutia Capone, solutie care detine peste 50% dintre implementarile