Spitalul Judeţean are nevoie de produse de curăţenie. Unitatea sanitară va organiza o procedură de achiziţie pentru rezolvarea acestei probleme.
Potrivit invitaţiei de participare publicată ieri, în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, instituţia spitalicească urmează să achiziţioneze diverse materiale de curăţenie. Valoarea estimată a contractului este de 189.646 lei fără TVA. Deschiderea ofertelor este programată să aibă loc pe 24 februarie, începând cu ora 11.00, la sala de consiliu de lângă registratura Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU), situat pe Bd. Tomis, nr. 145.
Având în vedere faptul că directorul SCJU afirmase anterior că va delega gestiunea serviciului de curăţenie, anunţul ne-a mirat. Pentru a vedea dacă va mai externaliza serviciul de curăţenie în condiţiile în care se pregăteşte să achiziţioneze detergenţi, mături etc., l-am contactat telefonic pe directorul Dan Căpăţână. Acesta ne-a declarat că, având în vedere faptul că Ordinul nr.886 din 19 iulie 2006 al ministrului sănătăţii publice privind externalizarea serviciilor medicale şi nemedicale din unităţile sanitare este în curs de modificare, delegarea gestiunii serviciului de curăţenie a Spitalului Judeţean va mai aştepta. „Vom aştepta să se finalizeze modificarea ordinului ca, în cazul în care decidem să externalizăm acest serviciu, să nu muncim de două ori", ne-a declarat directorul Căpăţână referindu-se la documentaţia de licitaţie. El a precizat că studiul de fezabilitate privind delegarea acestui serviciu a fost întocmit deja.
Spitalul dă, lunar, un miliard pe produse de curăţenie
În ceea ce priveşte achiziţia produselor de curăţenie, şeful SCJU a declarat că trebuia făcută licitaţie întrucât acestea sunt pe terminate. Directorul a precizat însă, că nu va fi cumpărată acum toată cantitatea de produse şi materiale necesară în cursul anului, ci doar cele nece