Romtelecom a dezvoltat o soluţie de monitorizare video care contribuie la o identificare mai rapidă a deranjamentelor, precum şi la o intervenţie mai rapidă pentru remedierea acestora, în cazul în care este nevoie. Noua aplicaţie de monitorizare, dezvoltată în întregime de o echipă Romtelecom, unifică, de exemplu, 14 aplicaţii diferite folosite anterior independent pentru monitorizarea sistemelor de alarmă pentru alimentarea cu energie electrică şi funcţionarea instalaţiei de
Romtelecom a dezvoltat o soluţie de monitorizare video care contribuie la o identificare mai rapidă a deranjamentelor, precum şi la o intervenţie mai rapidă pentru remedierea acestora, în cazul în care este nevoie.
Noua aplicaţie de monitorizare, dezvoltată în întregime de o echipă Romtelecom, unifică, de exemplu, 14 aplicaţii diferite folosite anterior independent pentru monitorizarea sistemelor de alarmă pentru alimentarea cu energie electrică şi funcţionarea instalaţiei de aer condiţionat.
Orice incident din reţeaua Romtelecom este acum raportat central, în timp real, generând un timp de răspuns mai bun din partea echipelor responsabile. Romtelecom deţine şi operează peste 33 000 kilometri de fibră optică la nivelul întregii ţări şi peste 32 000 de diverse echipamente (cum ar fi elemente de comutaţie, ONU, elemente legate de reţeaua IP, unităţi de electroalimentare etc). De asemenea, numărul de porturi xDSL operate de companie a ajuns la sfârşitul lui 2009 la 1,5 milioane.
„Noul sistem de monitorizare ne dă posibilitatea de a ne supraveghea reţeaua cu „ochi de vultur”, de a ne îmbunătăţi performanţele şi de a asigura un timp de răspuns cât mai bun când este necesar,” declară Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
5,4 milioane de reclamaţii în 2009
Programul de îmbunătăţire dezvoltat şi implementat în 2009 în call centerele companiei şi iniţiativ