Centrul comercial Grand Arena din sudul Bucurestiului, deschis in luna martie a anului trecut, mai are in prezent doar sase chiriasi la etajul superior al proiectului - Swiss Grill, Spring Time si alti patru operatori de cafenele si restaurante de tip fast-food - dupa ce aproximativ 15 retaileri au fost nevoiti sa traga obloanele.
Mallul a fost dezvoltat de familia afaceristilor francezi Harfi, care au anuntat spre sfarsitul anului trecut ca pentru cei aproximativ 20 de chiriasi de la etajul proiectului vor practica o "chirie zero" pe perioada determinata.
O parte dintre chiriasi spun insa ca aceasta intelegere nu a fost respectata, astfel ca au fost nevoiti sa inchida magazinele. Printre companiile care au inchis spatiile se numara retaileri de bijuterii, imbracaminte pentru copii, o drogherie, o cafenea, precum si spatiul de joaca pentru copii. Accesul catre scarile rulante care duc spre o aripa a etajului Grand Arena este in prezent blocat, dar reprezentantii mallului nu au comentat informatiile pana la inchiderea editiei.
Mallul Grand Arena din sudul Capitalei, care, potrivit proprietarilor, a implicat o investitie de 187 de milioane de euro, are la aproape un an de functionare cel mult 70 de chiriasi, etajul superior fiind ocupat doar de sase restaurante de tip fast-food sau cafenele.
La momentul deschiderii, in martie 2009, proprietarii au anuntat ca 80 de magazine sunt deschise dintr-un total de 180 de unitati - capacitatea totala a unuia dintre cele mai costisitoare centre comerciale din Bucuresti.
Proprietarii proiectului, familia oamenilor de afaceri francezi Harfi, au reusit in ultimele luni sa atraga in cadrul mallului chiriasi precum Altex sau Kiabi, iar in decursul acestui an ar trebui sa fie deschis si un magazin Decathlon, dar un procent semnificativ din retailerii cu care compania a plecat la drum au inchis spatiile intr