Nouă sănii cu emblema căluţului cabrat, la 3.360 de lei bucata, s-au dat ca pâinea caldă la magazinul Ferrari de pe Calea Victoriei din Capitală. În ciuda crizei economice, vânzările de la „Ferrari Store” au depăşit 100.000 de euro, adică 420.000 de lei. Magazinul a fost deschis în Bucureşti în urmă cu doar două luni.
Magazinul Ferrari Store, deschis în luna decembrie 2009, pe Calea Victoriei, este asaltat de clienţi. Înainte de inaugurarea magazinului, majoritatea bucureştenilor erau siguri că nu-i vor călca pragul din cauza preţurilor mari.
Vezi aici GALERIE FOTO
EXCLUSIV Şmecherul cu Ferrari: „Am condus în România cinci ani fără permis şi nu m-a oprit poliţia”
Acum, după ce îşi petrec câteva minute printre obiectele cu emblema căluţului cabrat, oamenii nu se lasă până nu îşi cumpără măcar un caiet sau un breloc cu această siglă. Preţurile sunt însă deocheate: un caiet costă 32 de lei, iar un breloc 279 de lei.
Astfel, în prima lună de la deschidere, magazinul a avut vânzări de peste 400.000 de lei şi a fost vizitat de 3.580 de persoane, dintre care 1.200 au şi cumpărat câte ceva.
O machetă, peste 20.000 de lei
Cel mai admirat produs al magazinului este macheta originală a unui Ferrari din 2008, în ediţie limitată. Nimeni nu a avut curajul să scoată din buzunar această sumă pentru a o cumpăra.
„Toţi care intră o admiră. Petrec minute în şir lângă ea“, a spus un reprezentant al magazinului. O astfel de machetă costă mai exact 22.193 de lei şi sunt doar 99 de modele în toată lumea.
Cel mai scump produs vândut a fost un Segway Ferrari care valorează 45.864 de lei, iar pe locul doi se află un model Ferrari 430 Scuderia, pentru care clientul a dat 22.050 lei.
O mare parte din magazin este dedicată părinţilor. Cei mai extravaganţi pot achiziţiona pentru micuţii lor un biberon