BMW X5 primeste un facelift pentru 2010, numai bun pentru a-i permite sa-si continue suprematia in segmentul SUV-urilor premium. Avem de-a face atat cu schimbari de design, cu motorizari si dotari aduse la zi, cat si cu o transmisie automata in opt trepte disponibila acum in standard.
Modificarile de natura estetica sunt relativ minore, calandrul fiind retusat pentru a crea impresia ca masina se apropie mai mult de sosea, iar spatele are parte de un scut nou si de evacuari impinse spre marginile laterale ale autovehiculului. In plus, sunt disponibile acum noi culori metalizate: Deep Sea Blue, Platinum Grey si Sparkling Bronze.
BMW X5 Facelift, motorizari noi
BMW X5 xDrive50i cu motor V8 echipat cu BMW TwinPower Turbo si High Precision Injection reprezinta, datorita puterii de 407 CP, varful de gama al modelului. Noul BMW X5 xDrive35i este propulsat de un motor cu sase cilindri dispusi in linie, cu BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection si VALVETRONIC, ce dezvolta 306 CP.
Pe diesel avem BMW X5 xDrive40d, cu motor cu sase cilindri dispusi in linie si bloc motor integral din aluminiu, care este echipat cu TwinPower Turbo si injectie directa common rail de a treia generatie pentru a dezvolta o putere maxima de 306 CP. Desi puterea a crescut, consumul mediu a scazut la 7,5 litri/100 km. Noul BMW X5 xDrive30d ofera in schimb 245 CP la un consum de doar 7,4 litri/100 km. Toate motoarele respecta normele EU5 cu privire la emisii si beneficiaza de taxa de inmatriculare zero pentru piata din Romania.
BMW X5 Facelift, gadgeturi si dotari
Clientii pot alege acum si optiuni precum Head-Up Display, Surround View (vedere panoramica pentru asistarea la parcare), Active Cruise Control (tempomat activ) cu functie Stop & Go, Lane Departure Warning (avertizare la parasirea benzii de deplasare), Speed Limit Info (in