Toyota Motor are în vedere introducerea de reduceri şi de garanţii pe perioade mai lungi pentru a atrage clienţi americani după ce rechemarea în service a forţat oprirea vânzărilor pentru opt modele, potrivit unui dealer apropiat discuţiilor, scrie Bloomberg.
Astfel, se are în vedere introducerea de garanţii de până la 10 ani şi rabaturi de mii de dolari pe vehicul ce ar putea începe din luna martie, spun trei dealeri Toyota ce au dorit să-şi păstreze anonimatul deoarece discuţiile au fost unele private.
Mai citeşte şi:
300.000 de maşini Toyota Prius, rechemate în fabrici pentru remedierea sistemului de frânare
Toyota a primit lovitura de graţie!
Renault: “Nu utilizăm aceleaşi piese cu Toyota”
„Toyota a ajuns să fie agresivă", a spus ieri Mike Maroon, chief operating la AutoNation Inc, cel mai mare retailer american de automobile, la o conferinţă în Orlando, Florida. „Toyota a pus un zid în jurul clienţilor săi", a adăugat acesta.
Sporirea stimulentelor ar putea ajuta Toyota în încercarea de a-şi păstra clienţii în urma rechemării în service, la nivel mondial, a aproximativ opt milioane de maşini din cauza problemelor la pedala de acceleraţie. Vânzările din SUA ale companiei au scăzut cu 16% în luna ianuarie, în condiţiile în care industria totală a crescut cu 6,3%.
Mike Michels, purtătorul de cuvânt al unităţii de vânzări Toyota US din Torrance, California, nu a dorit să comenteze despre eventuale stimulente pentru clienţi. Şi Maroon a refuzat să discute detaliile planului.
Anchete blocate
Potrivit unor dosare juridice şi administrative obţinute de Bloomberg, cel puţin patru anchete ale autorităţilor din SUA asupra unor posibile defecţiuni la pedala de acceleraţie de la modelele Toyota au fost închise în trecut cu ajutorul unor foşti membri ai autorităţilor de reglementare angajaţi de compania niponă.