Lenjeria intima vanduta pe eBay s-a scumpit inainte de Valentine's Day cu pana la 823%. Site-ul de licitatii online nu a publicat statistici din anii precedenti, dar cresterile din acest an sunt considerate fara precedent.
Produsele Rigby&Peller s-au scumpit de patru ori, in timp ce pretul platit pentru lenjeria intima Myla a crescut cu doar 150%.
Cel mai mult s-a platit in acest an pentru Agent Provocateur (cu 800% mai mult) si La Perla (823%), potrivit The Telegraph.
Sumele platite arata ca, in acest an, de Ziua Indragostilor, nu s-a facut economie cand a fost vorba de un cadou perfect pentru partenera de viata. Acest lucru se vede si dintr-un sondaj al postei din Marea Britanie, care spune ca 40% din britanici vad cadourile si felicitarile virtuale ca fiind un gest nepoliticos si lenes.
Chiar si in categoria de varsta 18-24, cei chestionati aveau un sentiment similar. Sapte din zece persoane considera ca un cadou facut pe site-urile de retele sociale nu este suficient, asa ca oricat de populare ar fi acestea, este preferat tot un cadou fizic oricat de mic ar fi.
Lenjeria intima vanduta pe eBay s-a scumpit inainte de Valentine's Day cu pana la 823%. Site-ul de licitatii online nu a publicat statistici din anii precedenti, dar cresterile din acest an sunt considerate fara precedent.
Produsele Rigby&Peller s-au scumpit de patru ori, in timp ce pretul platit pentru lenjeria intima Myla a crescut cu doar 150%.
Cel mai mult s-a platit in acest an pentru Agent Provocateur (cu 800% mai mult) si La Perla (823%), potrivit The Telegraph.
Sumele platite arata ca, in acest an, de Ziua Indragostilor, nu s-a facut economie cand a fost vorba de un cadou perfect pentru partenera de viata. Acest lucru se vede si dintr-un sondaj al postei din Marea Britanie, care spune ca 40% din br