Tinerii preferă să meargă mai degrabă la film, la Euromall, decât să se dea cu patinele pe gheaţă.
Pationarul din Ştrand, care se află în custodia clubului CSM Piteşti, îşi pierde din atracţie în rândul tinerilor. Astfel, dacă în urmă cu doi ani, când pationarul s-a deschis oficial, lumea stătea la coadă pentru a prinde un loc pe gheaţă, anul acesta dreptunghiul îngheţat din parcul Ştrand a avut în medie doar 100 de clienţi pe zi. „ De pe 12 decembrie, când am deschis, şi până pe 12 februarie, când s-a terminat sezonul, am avut în total 6.500 de clienţi. La jumătate aproape faţă de câţi clienţi am avut în urmă cu doi ani, când am dat drumul la pationar”, spune Ioan Moldovan, magazionerul pationarului. Automat, şi încasările s-au înjumăţit, de la an la an.
S-au încasat 80.000 de lei în două luni
„În primul an, am încasat în total 200.000 de lei. Anul trecut totalul a fost de 100.000 de lei, iar anul acesta am colectat de la clienţi doar 80.000 de lei”, spune Sergiu Drigă, directorul CSM Piteşti. Angajaţii pationarului au ajuns la concluzia că cinematograful de la Euromall le-au luat clienţii, şi dau vina pe filmul „Avatar”, care a avut mare „priză” în rândul tinerilor piteşteni. „ În timp ce la noi, patinoarul este gol, parcarea de la Euromall este plină de maşini. Majoritatea tinerilor preferă să meargă la film decât să vină să se dea pe gheaţă, în aer liber. Am văzut asta cu ochii mei. La