O firmă elveţiană va lansa la Salonul Auto de la Geneva un concept de automobil de oraş, care nu înseamnă doar un simplu vehicul, ci presupune integrarea acestuia în transportul public. Mai precis, pe distanţe lungi, maşina, care are o lungime mai mică de 2,60 metri, va putea fi urcată în tren. Maşina este electrică, iar bateria are o autonomie de 100 de km, în timp ce viteza maximă atinsă este de 100 km/h, suficient pentru o maşină de oraş. Statisticile au
O firmă elveţiană va lansa la Salonul Auto de la Geneva un concept de automobil de oraş, care nu înseamnă doar un simplu vehicul, ci presupune integrarea acestuia în transportul public. Mai precis, pe distanţe lungi, maşina, care are o lungime mai mică de 2,60 metri, va putea fi urcată în tren.
Maşina este electrică, iar bateria are o autonomie de 100 de km, în timp ce viteza maximă atinsă este de 100 km/h, suficient pentru o maşină de oraş. Statisticile au arătat că distanţa medie parcursă de o maşină în interiorul oraşelor este de 50 de km.
În afară de faptul că este condus cu ajutorul unui joystick, automobilul a fost echipat cu un sistem care permite rezervarea unui bilet de tren chiar din interiorul acestuia.