Producatorul de cafea Strauss Romania si-a pus la bataie contul de media intr-o licitatie finala in care s-au confruntat Starcom Media, agentia care a gestionat anterior contul, si Mediaedge:cia (MEC). Business-ul condus de Bogdan Prajisteanu (foto) a iesit invingator.
Compania Strauss Romania va lucra cu Mediaedge:cia (MEC) Romania in urma unui proces de evaluare desfasurat pe parcursul a doua luni. Dupa o colaborare de 9 ani, in ultimii 2 ani MEC s-a ocupat doar de implementarea serviciilor outdoor (OOH). Starcom a gerstionat restul serviciilor.
Incepand cu februarie, MEC Romania, agentie condusa de Bogdan Prajisteanu, va gestiona integral contul de media al Strauss Romania cu scopul de a dezvolta proiecte creative de comunicare integrata si de a oferi un set complex de servicii de comunicare si implementare media pentru toate canalele de promovare, potrivit reprezentantilor MEC.
In Romania, Strauss detine branduri de cafea Doncafe si Fort, fiecare cu subbrandurile Doncafe Elita, Doncafe Selected, Doncafe Gold si Doncafe Decaffeinated, cafea instant si Doncafe Mixes. Producatorul de cafea Strauss Romania si-a pus la bataie contul de media intr-o licitatie finala in care s-au confruntat Starcom Media, agentia care a gestionat anterior contul, si Mediaedge:cia (MEC). Business-ul condus de Bogdan Prajisteanu (foto) a iesit invingator.
Compania Strauss Romania va lucra cu Mediaedge:cia (MEC) Romania in urma unui proces de evaluare desfasurat pe parcursul a doua luni. Dupa o colaborare de 9 ani, in ultimii 2 ani MEC s-a ocupat doar de implementarea serviciilor outdoor (OOH). Starcom a gerstionat restul serviciilor.
Incepand cu februarie, MEC Romania, agentie condusa de Bogdan Prajisteanu, va gestiona integral contul de media al Strauss Romania cu scopul de a dezvolta proiecte creative de comunicare integrata si de a oferi un