Cifra de afaceri a MOL România a scăzut în 2009 cu 23%, la circa 450 milioane euro, declin determinat atât de deprecierea leului în raport cu euro, cât şi de restrângerea pieţei româneşti, din cauza recesiunii, mai ales pe segmentul cardurilor de carburant, a anunţat luni compania. MOL România a înregistrat anul trecut un profit net de aproximativ 17 milioane de euro, se arată într-un comunicat transmis luni. În 2008, compania a avut un profit de 12 milioane euro, potrivit unei
Cifra de afaceri a MOL România a scăzut în 2009 cu 23%, la circa 450 milioane euro, declin determinat atât de deprecierea leului în raport cu euro, cât şi de restrângerea pieţei româneşti, din cauza recesiunii, mai ales pe segmentul cardurilor de carburant, a anunţat luni compania.
MOL România a înregistrat anul trecut un profit net de aproximativ 17 milioane de euro, se arată într-un comunicat transmis luni. În 2008, compania a avut un profit de 12 milioane euro, potrivit unei raportări anterioare.
Vânzări mai mici cu 5%
Volumul vânzărilor de carburanţi din benzinăriile MOL România a scăzut cu 5%, din cauza cererii mai reduse ca urmare a recesiunii economice. Vânzările de carburanţi către companii prin carduri de carburant au fost cel mai afectate, coborând cu 10% ca urmare a efectelor recesiunii, în linie cu scăderea pieţei de carduri de flotă auto din România.
"Rezultatele înregistrate până acum de MOL România reprezintă o bază solidă pentru o dezvoltare sustenabilă viitoare. Pregătim o strategie pe termen mediu pentru filiala noastră, valabilă până în 2015, luând în considerare oportunităţi eficiente, generatoare de valoare adăugată pe piaţa locală. Studiem şi posibilitatea extinderii portofoliului de activităţi, întărind în acelaşi timp oferta pe care brandul MOL o face consumatorilor din România", a declarat în comunicat Szabolcs Ferencz, country chairman