Clientii Romtelecom pot incepand de luni sa-si plateasca facturile prin intermediul unei aplicatii online disponibila gratuit pe site-ul companiei, serviciu lansat in parteneriat cu Gecad ePayment, a anuntat luni operatorul. Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate efectua cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit.
Pentru acest serviciu, clientii Romtelecom trebuie sa-si faca un cont in aceasta aplicatie, numita My Account, care poate fi facut prin intermediul codului de abonat al clientului si al unei adrese de e-mail valide. Dupa logare, aplicatia ofera si alte facilitati pe langa plata online, precum: vizualizarea gratuita a ultimelor 6 facturi, lista detaliata a apelurilor, situatia platilor sau a traficului inregistrat pentru Clicknet mobil, in cazul in care clientul beneficiaza si de acest serviciu.
Noul serviciu se alatura celorlalte mijloace de plata oferite deja de Romtelecom, compania dispunand de o retea de parteneriate de peste 21.000 de puncte de prezenta (reprezentand ghisee ale bancilor, bancomate, oficii autorizate ale Postei Romane, serviciul Unikasa, serviciul Simplis Facturi, puncte de incasare PayPoint, magazine Germanos si magazine Romtelecom).
Veniturile Romtelecom au scazut cu 7,2% dupa primele noua luni ale anului trecut, pana la peste 609,4 milioane euro, comparativ cu aceeasi perioada din 2008, iar in trimestrul trei al anului trecut compania a revenit pe profit operational de opt milioane euro, dupa de in trimestrul doi din acest an raportase pierdere. Clientii Romtelecom pot incepand de luni sa-si plateasca facturile prin intermediul unei aplicatii online disponibila gratuit pe site-ul companiei, serviciu lansat in parteneriat cu Gecad ePayment, a anuntat luni operatorul. Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate efectua cu ajutorul unui card bancar de credit sau