Desi are un frate mai mic si mai sarac chiar aici (Duster), in cazul noului Patrol totul este rafinat si atent lucrat pentru a multumi o cu totul alta clientela. Spatiul interior este mai mare, mai confortabil si mai linistit decat cel al actualului Patrol. La interior se vor regasi pielea, aluminiul si lemnul, cat si gadgeturi premium. Spatiul pentru genunchii pasagerilor din spate a fost marit cu 100mm, iar in spate mai incape un rand de scaune.
Acest ultim rand poate beneficia optional de ecrane DVD in tetierele celui de-al doilea rand de scaune. In fine, imensitatea spatiului interior este relevata si de spatiul refrigerat de stocare dintre scaunele fata in care pot intra 6 sticle de 600 de ml!
Rigiditatea laterala a fost dublata iar noua platforma pe care sta Patrolul a fost special gandita pentru a rezista in offroad, dar pentru a asigura si suficient confort in oras, acolo unde posesorii acestui SUV isi petrec 85% din timp.
Noul Patrol primeste si motorizari aduse la zi. E vorba de exemplu de un nou motor V8 VVEL (Variable Valve Event and Lift) pe benzina, de 5.6 litri si 400CP. Motorul beneficiaza de injectie directa de combustibil si genereaza un cuplu maxim de 550Nm. O transmisie automata in 7 trepte asigura strunirea potrivita a acestui mic monstru.
Sistemul 4WD a fost actualizat. Noul Patrol foloseste un sistem numit Hydraulic Body Motion Control System (HBMC), care diminueaza ruliul in timpul virarii la viteze mari si asigura stabilitatea masinii in teren accidentat. Astel, neajunsul des intalnit la SUV-urile cu reale abilitati off-road, si anume ruliul pe asfalt, ar trebui sa fie mult diminuat.
Suspensiile sunt independente pe toate cele 4 roti, fiind un compromis intre necesitatile off-road si cele care tin de confortul in oras. Noul Patrol foloseste si un sistem ALL MODE 4x4 care permite se