Sumele alocate de bulgari sunt duble, austriecii cheltuind de patru ori mai mult decât noi
Tour-operatorul german crede că dacă autorităţile nu-l suplimentează, nu ajungem pe piaţa scandinavă
Şansele de promovare turistică a României pe pieţele externe sunt aproape zero din cauza bugetului de austeritate impus de autorităţi, consideră directorul general al TUI, Tim Grosse, susţinând că acesta ar trebui majorat pentru a obţine rezultate satisfăcătoare.
Apreciind că numărul turiştilor germani care vin în România prin intermediul TUI ar putea creşte dacă şi statul român ar face investiţii mai mari de promovare pe piaţa germană, Grosse a declarat, citat de Mediafax, că bugetul de cinci milioane de euro, "suficient pentru a participa doar la câteva târguri", pune în pericol promovarea brandului turistic. "Cu un buget auster de cinci milioane de euro reuşeşti doar să mergi la câteva târguri. Doar pe piaţa germană, Bulgaria are un buget de promovare de peste 10 milioane de euro, iar cel al Austriei depăşeşte 20 de milioane de euro. Cu aceşti bani va fi imposibilă promovarea brandului turistic şi extinderea marketingului pe alte pieţe-ţintă, cum ar fi cea scandinavă", a afirmat directorul TUI România, catalogând promovarea României pe piaţa scandinavă, una dintre cele mai importante pentru TUI, ca fiind "tristă către zero".
Parteneriatul a fost semnat la sfârşitul anului trecut
TUI, cel mai mare tour-operator din lume, va reveni din luna mai a acestui an pe piaţa românească, destinaţie ce a fost inclusă în cataloagele tour-operatorului începând cu luna noiembrie 2009. În curând, turiştii germani vor fi aduşi în România, pe Aeroportul Kogălniceanu din Constanţa, de către un charter operat de compania Air Berlin cu care Ministerul Turismului a derulat deja negocieri. Nemulţumit de condiţiile de cazare, preţurile mari practicate d