Cercetarea cantitativă pentru crearea brandului turistic al României va începe săptămâna viitoare şi va dura o lună, potrivit reprezentanţiolor consorţiului THR&TNS. Aceasta are ca principale obiective aflarea percepţiei asupra ţării noastre în mai multe tări ţintă. În acest stadiu vor fi realizate 10.000 de interviuri telefonice cu posibili turişti din ţări ca Rusia, Franţa, Italia, Austria, Ungaria, Germania, Marea Britanie şi SUA. O dată cu terminarea cercetări
Cercetarea cantitativă pentru crearea brandului turistic al României va începe săptămâna viitoare şi va dura o lună, potrivit reprezentanţiolor consorţiului THR&TNS. Aceasta are ca principale obiective aflarea percepţiei asupra ţării noastre în mai multe tări ţintă.
În acest stadiu vor fi realizate 10.000 de interviuri telefonice cu posibili turişti din ţări ca Rusia, Franţa, Italia, Austria, Ungaria, Germania, Marea Britanie şi SUA.
O dată cu terminarea cercetării calitative, echipa THR&TNS va determina avantajele competitive ale României, strategia de poziţionare a brandului turistic, crearea identităţii vizuale a acestuia şi implementarea brandului, cât şi comunicarea strategică.
Conform declaraţiilor reprezentanţilor THR&TNS, până în acest moment 90% din campania de cercetare calitativă pentru realizarea brandului turistic al Româniai a fost deja realizat.
"Crearea brandului turistic al României cât şi promovarea acestuia sunt finanţate de bani europeni", a declarat ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismulu, Elena Udrea, în cadrul primei reuniuni a Consiliului pentru coordonarea proiectului pentru crearea brandului turistic.
Câştigătorul licitaţiei pentru crearea brandului turistic este consorţiul THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.