Preţul la biletele de avion s-a ieftinit cu 50% în ultimii şase ani, mai ales din cauza competiţiei, explică oficialii firmei Carpatair. Printre cele mai căutate destinaţii ale Carpatair se numără Veneţia destinaţoe aleasă ân fiecare lună de aproximativ 1.500 de călători. "Zborurile către Italia nu au fost atât de afectate precum cele către Germania, de exemplu, care erau destinaţii căutate mai ales de către oamenii de afaceri. Iar cum afacerile au avut de suferit, nici călătoriile de afaceri nu au mai fost atât de frecvente", a declarat Paula Ardelean, vice preşedinte vânzări a Carpatair.
Gradul mediu de ocupare al aeronavelor a fost de 60% în 2009, faţă de 2008, iar afacerile companiei au scăzut cu 20% pe fondul crizei şi a cererii mai slabe din partea clienţilor. Astfel că, în 2009, Carpatair a raportat o cifră de afaceri de 65 milioane euro, iar pentru anul acesta estimează revenirea la nivelul din 2008, adică afaceri de aproximativ 90 milioane de euro.
Preţul la biletele de avion s-a ieftinit cu 50% în ultimii şase ani, mai ales din cauza competiţiei, explică oficialii firmei Carpatair. Printre cele mai căutate destinaţii ale Carpatair se numără Veneţia destinaţoe aleasă ân fiecare lună de aproximativ 1.500 de călători. "Zborurile către Italia nu au fost atât de afectate precum cele către Germania, de exemplu, care erau destinaţii căutate mai ales de către oamenii de afaceri. Iar cum afacerile au avut de suferit, nici călătoriile de afaceri nu au mai fost atât de frecvente", a declarat Paula Ardelean, vice preşedinte vânzări a Carpatair.
Gradul mediu de ocupare al aeronavelor a fost de 60% în 2009, faţă de 2008, iar afacerile companiei au scăzut cu 20% pe fondul crizei şi a cererii mai slabe din partea clienţilor. Astfel că, în 2009, Carpatair a raportat o cifră de afaceri de 65 milioane euro, iar pentru anul acesta estimează revenirea la n