Compania alimentara Kraft Foods, care urmeaza sa preia grupul britanic Cadbury Plc, a anuntat ca profitul din al patrulea trimestru a crescut pe fondul cresterii vanzarilor din afara Statelor Unite.
Profitul net a avansat la 710 milioane dolari, sau 48 centi/actiune, de la 178 milioane dolari, sau 12 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului precedent, cand profitul a scazut din cauza disponibilizarilor si a eliminarii unor linii de produse, informeaza agentia Bloomberg.
Analistii estimau un profit de 44 centi/actiune.
Vanzarile Kraft Foods Europe au crescut cu 8%, in timp ce vanzarile din pietele in curs de dezvoltare au avansat cu 11%. Veniturile totale au crescut cu 3,2%, la 11 miliarde dolari, in concordanta cu estimarile analistilor.
Conducerea companiei sustine ca preluarea grupului Cadbury va face din Kraft cel mai mare producator de dulciuri din lume.
Compania alimentara Kraft Foods, care urmeaza sa preia grupul britanic Cadbury Plc, a anuntat ca profitul din al patrulea trimestru a crescut pe fondul cresterii vanzarilor din afara Statelor Unite.
Profitul net a avansat la 710 milioane dolari, sau 48 centi/actiune, de la 178 milioane dolari, sau 12 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului precedent, cand profitul a scazut din cauza disponibilizarilor si a eliminarii unor linii de produse, informeaza agentia Bloomberg.
Analistii estimau un profit de 44 centi/actiune.
Vanzarile Kraft Foods Europe au crescut cu 8%, in timp ce vanzarile din pietele in curs de dezvoltare au avansat cu 11%. Veniturile totale au crescut cu 3,2%, la 11 miliarde dolari, in concordanta cu estimarile analistilor.
Conducerea companiei sustine ca preluarea grupului Cadbury va face din Kraft cel mai mare producator de dulciuri din lume.