Contul filialei locale a Unilever, gigantul din industria bunurilor de larg consum (FMCG), estimat la cateva milioane de euro, ramane la Mindshare Media, agentia de media si marketing de pe piata locala parte a WPP, unul din cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Unilever organizeaza periodic licitatii de media, contul din Romania fiind castigat in urma unui pitch global organizat in 53 de tari la care au mai participat agentia Initiative, parte a grupului Mediabrand si PHD, parte a Omnicom Media Group. Conform datelor agentiei de monitorizare Alfa Cont, anul trecut, Unilever Romania a investit in publicitate 130,6 mil. euro la rate-card (valoarea bruta, fara reduceri), cu 30,3% mai putin decat in anul anterior. Mindshare care are 22 de angajati, iar in 2008 a rulat afaceri de 49,7 mil. euro, detine contul media al Unilever in Romania de peste 11 ani. Mindshare Romania coordoneaza si activitatile de media desfasurate de Unilever in regiunea Europei Centrale si de Sud: Bulgaria, Albania, Macedonia, Serbia, Muntenegru si Moldova.
Contul filialei locale a Unilever, gigantul din industria bunurilor de larg consum (FMCG), estimat la cateva milioane de euro, ramane la Mindshare Media, agentia de media si marketing de pe piata locala parte a WPP, unul din cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Unilever organizeaza periodic licitatii de media, contul din Romania fiind castigat in urma unui pitch global organizat in 53 de tari la care au mai participat agentia Initiative, parte a grupului Mediabrand si PHD, parte a Omnicom Media Group. Conform datelor agentiei de monitorizare Alfa Cont, anul trecut, Unilever Romania a investit in publicitate 130,6 mil. euro la rate-card (valoarea bruta, fara reduceri), cu 30,3% mai putin decat in anul anterior. Mindshare care are 22 de angajati, iar in 2008 a rulat afaceri de 49,7 mil. euro, detine cont