CAZ. Un client acuză Vodafone că i-a umblat la credit fără să le fi dat acordul. Compania de telefonie mobilă spune că acesta a activat accidental o extraopţiune. Sursa: EVZ
În luna decembrie a anului trecut, Vasile Ciobanu şi-a încărcat cartela Vodafone cu şase euro. Mai avea pe cartelă în jur de 30 de euro, credit inactiv deoarece nu-l mai alimentase din august 2009.
Şi fără credit, şi cu cartela blocată
„În luna decembrie, am fost asaltat cu mesaje de la operatorul de telefonie mobilă, care-mi spunea să reîncarc, propunându-mi-se mai multe bonusuri. La jumătatea lunii, am reîncărcat cu şase euro. Mi-au oferit un bonus de 800 de minute şi 800 de sms-uri în reţea, fără a-mi da niciun fel de altă informaţie”, susţine Viorel Ciobanu.
O lună mai târziu, primea un mesaj de la Vodafone prin care era anunţat că opţiunea a fost reînnoită. „Practic, mi-au retras din cont şase euro fără acordul meu. În plus, după câteva minute am primit un alt mesaj în care mi se cerea să reîncarc iarăşi. Am luat legătura cu operatorul, care a insistat să reîncarc, deşi îmi luaseră deja şase euro, dar nu mi se deblocase facilitatea de a iniţia con vorbiri”, spune el, indignat.
A cerut explicaţii la Vodafone. „Mi-au spus că m-am înscris la o ofertă superbonus, că am ales să reîncarc cinci euro în fiecare săptămână şi să primesc, astfel, anumite bonusuri. Dar nu e adevărat! Mi-am dat acordul să mi se ia credit numai pentru perioada 15 decembrie 2009-15 ianuarie 2010. De aici încolo e vorba de abuz, furt şi înşelătorie, pe lângă publicitate înşelătoare/mincinoasă şi dezinformare prin omisiune”, adaugă Ciobanu.
Vodafone: „Situaţia a fost rezolvată”
Reprezentanţii firmei de telefonie mobilă consideră că au procedat corect. „Vodafone a respectat în totalitate o abordare comercială corectă. Această situ aţie