- Comentariu - nr. 483 / 17 Februarie, 2010 Organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale sunt asimilate partidelor politice; se infiinteaza Consiliul Minoritatilor Nationale (C.M.N.) si Autoritatea pentru Relatii Interetnice in cadrul Guvernului; statul recunoaste si garanteaza autonomia culturala a minoritatilor nationale; fiecare minoritate isi constituie un Consiliu National al Autonomiei Culturale cu mandat de 4 ani, format din 7-91 de membri, in functie de numarul etnicilor inregistrati la recensamant, la care se adauga cel putin 3 comisii de specialitate si un secretariat permanent, toate finantate din bugetul de stat; Parlamentul, Guvernul si autoritatile administratiei publice locale pot delega catre Consiliul National al Autonomiei Culturale competente proprii legate de exercitarea drepturilor, exprimarea sau dezvoltarea identitatii etnice, culturale, lingvistice a fiecarei minoritati nationale. Art.78, ultimul, precizeaza ca: "la intrarea in vigoare a prezentei legi orice dispozitie contrara se abroga. Ca urmare, se abroga prevederile contrare din Legile electorale, Legea impartirii administrativ-teritoriale, Legea invatamantului, Legea administratiei publice locale, Legea audiovizualului, Legea de organizare a guvernului, Legea finantelor publice locale, Legea privind statutul functionarilor publici, Legea cultelor, Legea partidelor politice, Legea contenciosului administrativ, Legea bugetului de stat, Regulamentul Senatului si Camerei Deputatilor si multe altele. Prin adoptarea acestei legi antiromanesti si antieuropene, se "dinamiteaza" Constitutia Romaniei. Intre minoritatile nationale inscrise la art.74 din proiectul de lege al U.D.M.R. nu exista secui, ceea ce confirma ca in judetele romanesti Harghita, Covasna si Mures se actioneaza, cu sprijinul Ungariei, pentru infiintarea unul Tinut unguresc, in inima Romaniei, de fapt o Ungarie m