Sony Romania estimeaza o crestere a vanzarilor de laptopuri de 20% pentru 2010, aceeasi valoare de anul trecut, si o crestere a cotei de piata cu 2%, a declarat Taiju Ishikawa, seful diviziei consumer a sucursalei de la Bucuresti a companiei japoneze.
In 2009, Sony Romania a avut vanzari de laptopuri in crestere cu 20 de procente, la 6.000 de unitati, mai mult decat estimarile initiale, care erau de 15%. Potrivit lui Ishikawa, cresterea s-a datorat reducerilor de preturi la sub 1.000 de euro ale laptopurilor Vaio, produse premium, miscare care s-a adresat consumatorilor cu venituri medii. Compania a lansat in Romania o noua gama de laptopuri, bazate pe noile procesoare dezvoltate de Intel. Noile laptopuri contin servicii precum un buton ASSIST, care acceseaza aplicatia VAIO Care, pentru intretinerea si diagnosticarea problemelor de navigare, dar si o aplicatie numita Vaio Gate, care permite editarea fotografiilor.
Modelul Z, care se adreseaza oamenilor de afaceri, are doua placi grafice, una de la Intel si cealalta NVIDIA, iar calculatorul "trece" de la una la alta in functie de activitatile utilizatorului si de gradul de dificultate. Potrivit reprezentantilor Sony Romania, cel mai bine vandut model in acest an va fi EB, cu un pret intre 3.000 si 3.200 de de lei. Acesta are o tasta WEB, care permite intrarea pe net in doar cateva secunde fara a mai incarca sistemul de operare al PC-ului.
Sony Romania estimeaza o crestere a vanzarilor de laptopuri de 20% pentru 2010, aceeasi valoare de anul trecut, si o crestere a cotei de piata cu 2%, a declarat Taiju Ishikawa, seful diviziei consumer a sucursalei de la Bucuresti a companiei japoneze.
In 2009, Sony Romania a avut vanzari de laptopuri in crestere cu 20 de procente, la 6.000 de unitati, mai mult decat estimarile initiale, care erau de 15%. Potrivit lui Ishikawa, cresterea s-a datorat re