Rominfoline, companie de servicii de telecomunicatii lansata pe piata locala in decembrie 2008, vrea sa obtina in acest an venituri de un milion de euro din furnizarea de informatii despre datele de contact ale firmelor, potrivit oficialilor companiei.
Conducerea furnizorului telecom, care are o baza de date de 300.000 de numere de companii actualizata permanent, estimeaza ca in 2010 vor fi realizate peste un milion de apeluri care ar putea face ca pana la finalul anului, serviciul sa aduca venituri de un milion de euro companiei.
“Dupa urmarirea primelor trei luni de la lansarea numarului 118724, bugetul va putea fi revizuit in sensul ca aceasta cifra ar putea creste”, a declarat pentru Wall-Street Corina Dascalu, director de marketing in cadrul Rominfoline.
Ea a adaugat ca pana la sfarsitul lui 2010 serviciul va ajunge pe profit.
Evolutia bazei de date, dar si a veniturilor este legata direct de cea a economiei, intrucat inchiderea de firme va insemna totodata si ca unele date de contact nu vor mai fi valabile.
In prezent, numarul 118724 poate fi apelat din retelele Romtelecom, Vodafone, Orange, Cosmote si Zapp, dar in curand vor incepe negocierile si cu RDS&RCS si UPC. Totodata, Rominfoline vrea sa adauge in baza de date si numere ale persoanelor juridice, dar acest lucru nu a fost o prioritate pana acum intrucat compania a dorit a evite numultumirile care pot aparea ca urmare a furnizarii datelor personale.
In ultimele luni, pe segmentul furnizarii de informatii despre companii s-au lansat si Romtelecom si Infoclick, concurenta devenind tot mai mare odata cu aparitia unui al treilea jucator.
“Putem considera acest domeniu ca apartinand inca unui teren prea putin umblat si exploatat, in conditiile in care pe piata europeana exista servicii de tipul 118, devenite foare populare pentru toate categoriile de varsta. In schim