Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) va plăti despăgubiri suplimentare de 53,49 milioane lei pentru exproprierea unor imobile, cu o suprafaţă totală de 767.270 de metri pătraţi, aflate pe amplasamentul construcţiei sectorului de autostradă Bucureşti-Ploieşti. Despăgubirile suplimentare survin în urma schimbării proiectului tehnic şi vor fi finanţate de la bugetul de stat. Suprafaţa totală rămasă de expropriat corespunde unui număr de 967 de imobile. Valoare
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) va plăti despăgubiri suplimentare de 53,49 milioane lei pentru exproprierea unor imobile, cu o suprafaţă totală de 767.270 de metri pătraţi, aflate pe amplasamentul construcţiei sectorului de autostradă Bucureşti-Ploieşti.
Despăgubirile suplimentare survin în urma schimbării proiectului tehnic şi vor fi finanţate de la bugetul de stat. Suprafaţa totală rămasă de expropriat corespunde unui număr de 967 de imobile.
Valoarea despăgubirilor pentru exproprieri la tronsonul Bucureşti-Ploieşti se ridică până în prezent la 61,53 milioane de lei, potrivit unui proiect de hotărâre de guvern elaborat de MTI.
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii va vira suma stabilită în contul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România în termen de maxim 30 de zile de la data solicitării fondurilor.
Autostrada este împărţită în două sectoare, respectiv Bucureşti-Moara Vlăsiei unde lucrează consorţiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi şi Moara Vlăsiei-Ploieşti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internaţional/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Iniţial, primul tronson, între kilometrul 0 şi 19+500, a fost proiectat la două benzi, însă fostul ministrul al Transporturilor Ludovic Orban a decis schimbarea soluţiei tehnice de la două la trei benzi pe sens. Anul trecut, ministrul Transporturilor, Radu Berc