Toyota va reduce cu 16% producţia modelului Yaris la o fabrică din Franţa, în urma încheierii programelor de casare auto în Europa, şi ar putea reduce forţa de muncă din Marea Britanie, transmite Bloomberg. Fabrica din Valenciennes (Franţa) va construi 840 de automobile subcompacte Yaris pe zi, în loc de 1.000 de unităţi, a declarat Maria Mack, un purtător de cuvânt al Toyota. Producătorul auto japonez analizează şi reducerea permanentă a forţei de muncă de la uzina din Bu
Toyota va reduce cu 16% producţia modelului Yaris la o fabrică din Franţa, în urma încheierii programelor de casare auto în Europa, şi ar putea reduce forţa de muncă din Marea Britanie, transmite Bloomberg.
Fabrica din Valenciennes (Franţa) va construi 840 de automobile subcompacte Yaris pe zi, în loc de 1.000 de unităţi, a declarat Maria Mack, un purtător de cuvânt al Toyota.
Producătorul auto japonez analizează şi reducerea permanentă a forţei de muncă de la uzina din Burnaston, Marea Britanie, care nu mai funcţionează la capacitate maximă.
Creşterea vânzărilor auto în Europa a încetinit la 13% în ianuarie, de la 16% în decembrie, ca urmare a încheierii programelor prin care cumpărătorii de maşini noi primeau o primă de casare la predarea celor vechi.
Grupul Toyota se confruntă şi cu reducerea cererii, după ce a fost nevoit să recheme în service peste opt milioane de vehicule la nivel mondial, pentru remedierea unor defecţiuni la frână şi acceleraţie.
Reducerea producţiei modelului Yaris în Franţa ar putea fi urmată de măsuri similare în Europa, a declarat Anil Valsan, director pentru cercetări în domeniul auto la compania Frost & Sullivan din Londra, adăugând că există presiuni mari şi asupra fabricii din Marea Britanie.
Toyota ar putea reduce numărul de angajaţi de la această uzină cu 750, de la circa 3.500 în prezent, prin plecări voluntare sau prin me