Comunitatea virtuală „I love Cluj” are 10.000 de membri, la trei săptămâni de la lansare. Este vorba despre o pagină realizată pe reţeaua de socializare Facebook, de către doi studenţi. Utilizatorii împărtăşesc aici păreri, amintiri, întâmplări şi poze din şi despre oraş.
Comunitatea virtuală a clujenilor de pe Facebook este cu doar 3.000 de „cetăţeni” mai mică decât cea creată de americanii din New York, respectiv „I love NY”. Facebook este reţeaua socială cu cea mai mare creştere a numărului de utilizatori în România. În prezent, un număr de 805.000 de români au cont pe acest site. La nivel mondial, dacă Facebook ar fi o ţară, ar fi a patra din lume din perspectiva populaţiei. Aici se regăsesc 350 de milioane de utilizatori.
Pe pagina virtuală creată de clujeni, utilizatorii împărtăşesc amintiri, întâmplări şi poze din şi despre Cluj-Napoca, comentează articole şi chiar încearcă să ofere o identitate oraşului. Temele predominate sunt în strânsă legătură cu cultura.
„Vrem să întărim imaginea oraşului, să ajutăm la crearea unei imagini pozitive a acestuia în mediul online”, ne-a spus Ciprian Borsan (24 de ani), iniţiatorul paginii. El are grijă de comunitatea de internauţi împreună cu un prieten de-al său, Andrei Mutu, în vârstă de 20 de ani, pasionat de branding. „I Love Cluj” îşi propune să devină un loc de întâlnire virtual pentru clujenii de pretutindeni şi pentru toţi cei care cunosc şi iubesc acest oraş.
Lacul şi restaurantul Chios, în prezent
Pagină lansată în urmă cu trei săptămâni
Ciprian Borsan a terminat secţia de marketing a Facultăţii de Ştiinţe Economice din Cluj-Napoca anul trecut şi, spune el, mereu şi-a dorit să ajute la crearea şi dezvoltarea unei identităţi a Clujului, oraş de care s-a îndrăgostit încă de la 18 ani, când a venit să studieze aici tocmai din Galaţi.
„Mie îmi plăcea mult oraşul. Iniţial,