Walmart conduce în topul celor mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului realizat de publicaţia britanică Brand Finance. Operatorul uneia dintre cele mai mari reţele de retail din SUA s-a menţinut astfel pe prima poziţie în top, ca şi în 2009, cu o valoare de 41,3 miliarde de dolari. În 2009, Walmart a avut o valoare de 40,6 miliarde de dolari. Locul al doilea este ocupat de Google, care a urcat trei poziţii, comparativ cu anul trecut. Dacă în 2009 valoarea brandului
Walmart conduce în topul celor mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului realizat de publicaţia britanică Brand Finance. Operatorul uneia dintre cele mai mari reţele de retail din SUA s-a menţinut astfel pe prima poziţie în top, ca şi în 2009, cu o valoare de 41,3 miliarde de dolari. În 2009, Walmart a avut o valoare de 40,6 miliarde de dolari.
Locul al doilea este ocupat de Google, care a urcat trei poziţii, comparativ cu anul trecut. Dacă în 2009 valoarea brandului era de 29,2 miliarde de dolari, anul acesta ajunge la 36,1 miliarde de dolari.
Coca-Cola a coborât de pe poziţia a doua pe locul trei. Valoarea sa a crescut însă de la 32,7 miliarde de dolari, la 34,8 miliarde de dolari.
Următorul brand în topul Brand Finance revine companiei IBM, care a coborât, de asemenea, un loc. În 2009 valoarea sa era de 32,7 miliarde de dolari, anul acesta ajungând la 33,7 miliarde de dolari.
Topul continuă cu Microsoft, care de pe locul patru în 2009, a ajuns pe cinci în 2010. Valoarea a crecsut însă de la 30,8 miliarde de dolari, la 33,6 miliarde de dolari.
Topul "The BrandFinance Global 500" este încheiat de Franklin Templeton Investments, din SUA, cu o valoare de 1,9 miliarde de dolari, KOMATSU, din Japonia, cu 1,898 miliarde de dolari, şi LIBERTYGLOBAL, tot din Statele Unite, cu o valoare de 1,89 miliarde de dolari.
DETALII:
Citeşte şi: Br