* el merge pe ideea implementării treptate, începând cu clasele de intrare în ciclul de învăţământ
Din punctul de vedere al ministrului Educaţiei, Daniel Funeriu, reforma curriculară este principala prioritate a mandatului său.
Curriculum-ul trebuie să fie perfect corelat şi cu evaluarea, şi cu ciclurile de învăţământ, a declarat ministrul Educaţiei, argumentând că o restructurare curriculară este absolut necesară, deoarece în actuala sa formă, curriculumul este principala sursă a inechităţii din sistemul de învăţământ românesc. "Avem două opţiuni. Prima opţiune este aceea să ne grăbim şi să încercăm să venim cu un nou curriculum încă din anul şcolar 2010-2011. Angajamentul meu este clar: să avem un curriculum cel târziu în anul şcolar 2011-2012. Voi vedea care este raportul Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei, fundamentarea acestuia şi conţinutul acestui raport şi dacă în acest an este raţional să avem un nou curriculum. S-ar putea să descoperim că este raţional să-l avem doar pentru clasele de intrare în cicluri - clasa I-a, a V-a şi a IX-a. Trebuie, aşadar, să vedem lucrurile într-un mod foarte echilibrat. Opţiunea mea este să ne grăbim, dar nu să ne pripim", a declarat ministrul Daniel Petru Funeriu. * el merge pe ideea implementării treptate, începând cu clasele de intrare în ciclul de învăţământ
Din punctul de vedere al ministrului Educaţiei, Daniel Funeriu, reforma curriculară este principala prioritate a mandatului său.
Curriculum-ul trebuie să fie perfect corelat şi cu evaluarea, şi cu ciclurile de învăţământ, a declarat ministrul Educaţiei, argumentând că o restructurare curriculară este absolut necesară, deoarece în actuala sa formă, curriculumul este principala sursă a inechităţii din sistemul de învăţământ românesc. "Avem două opţiuni. Prima opţiune este aceea să ne grăbim şi să încercăm să venim cu un nou cu