Galeriile Noblesse, unul dintre cele mai importante magazine de mobilă de lux din ţara noastră, a încheiat anul 2009 cu o cifră de afaceri de 800.000 de euro. După cum a declarat pentru capital.ro Loredana Preda, general manager al Galeriile Noblesse, criza şi-a spus cuvântul în acest an şi în segmentul mobilierului de lux, cu toate că acesta se adresează clienţilor cu dare de mână. “Domeniul mobilei şi al amenajărilor interioare este unul legat direct de evoluţia imob
Galeriile Noblesse, unul dintre cele mai importante magazine de mobilă de lux din ţara noastră, a încheiat anul 2009 cu o cifră de afaceri de 800.000 de euro.
După cum a declarat pentru capital.ro Loredana Preda, general manager al Galeriile Noblesse, criza şi-a spus cuvântul în acest an şi în segmentul mobilierului de lux, cu toate că acesta se adresează clienţilor cu dare de mână. “Domeniul mobilei şi al amenajărilor interioare este unul legat direct de evoluţia imobiliarelor şi ca urmare efectele le-am resimţit şi noi , poate mai puţin pe segmentul de mediu-înalt”, a adirmat Preda.
Galeriile Noblesse se adresează categoriilor de clienţi de la un nivel mediu-înalt până la un nivel de lux , exclusivist. „Primul segment, mediu-înalt, vine în special din zona rezidenţială şi ale caror spaţii de mobilare cer un anumit stil, mai simplu, nu atât de încăcat. Este apoi segmentul de lux, care se adresează clienţilor mai pretenţioşi, sofisticaţi, care preferă branduri foarte cunoscute, colecţii deosebite”, a declarat Loredana Preda.
În ceea ce priveşte brandurile, Galeriile Noblesse are în portofoliu mai multe nume importante din Italia şi Spania : Tecninova , Moblesa , Lamborghini , Savio Firminio , Daniel de la Fuente, CorteZARI.
„Brandurile cele mai scumpe pe care le-am comercializat până acum sunt cele pe mobilă de artă. Este vorba de companii cu tradiţie de secole. Unele d