Brandurile BRD şi Banca Transilvania au avut în 2009 o valoare cumulată de 796 de milioane de dolari, potrivit topului realizat de Brand Finance. Cele două branduri sunt singurele din România incluse în analiza Brand Finance, care a realizat topul celor mai valoroase 500 de nume din lume dar şi din sectorul bancar. BRD a avut astfel în 2009 o valoare de 667 de milioane de dolari, conform publicaţiei britanice, în timp ce Banca Transilvania a ajuns la 129 de milioane de dolari. În t
Brandurile BRD şi Banca Transilvania au avut în 2009 o valoare cumulată de 796 de milioane de dolari, potrivit topului realizat de Brand Finance.
Cele două branduri sunt singurele din România incluse în analiza Brand Finance, care a realizat topul celor mai valoroase 500 de nume din lume dar şi din sectorul bancar.
BRD a avut astfel în 2009 o valoare de 667 de milioane de dolari, conform publicaţiei britanice, în timp ce Banca Transilvania a ajuns la 129 de milioane de dolari. În topul din acest an, BRD se află pe poziţia 180 din 500 de branduri, în timp ce Banca Transilvania ocupă locul 470, aproape de finalul clasamentului.
HSBC, pe primul loc
Topul realizat strict pentru sectorul bancar, "The BrandFinance Global Banking 500", este condus, ca şi în 2009, de brandul HSBC, din Marea Britanie, cu o valoare de 28,4 miliarde de dolari. În urmă cu un an valoarea sa era de 25,3 miliarde de dolari.
Locul al doilea revine Bank of America, cu o valoare de 26 de miliarde de dolari. În 2009 banca americană era tot pe poziţia a doua, cu 21 de miliarde de dolari.
Locul al treilea a fost ocupat de Santander, din Spania, care a urcat o poziţie faţă de 2009, cu o valoare de 25,5 miliarde de dolari.
În coada clasamentului se află banca ABK din Kuwait, cu o valoare de 114 milioane de dolari. Pe poziţiile 498 şi 499 de află BANCA ITALEASE, din Italia, şi Oberba