Compania americană are un spot publicitar care seamănă cam mult cu un altul, realizat acum opt ani de o agenţie publicitară din Israel. Sigur, am putea spune că e vorba de o stranie coincidenţă şi că nici vorbă de furt sau alte manevre indecente intelectual. E jenant şi trist că o companie de calibrul Coca Cola a sărăcit atît de mult în creativitate. Mai exact, agenţia lor publicitară.
Iată clipul cu pricina, realizat de Wieden + Kennedy pentru Superbowl-ul de anul acesta:
Şi clipul realizat de Young & Rubicam, în 2002, pentru Yotvata, o băutură cu cacao:
În fine, pentru cei care ar avea dubii, o alăturare a elementelor comune din cele două clipuri:
Susan Stribling, purtătorul de cuvânt al Coca-Cola, a declarat revistei de specialitate Advertising Age că asemănările dintre cele două spoturi sunt simple coincidenţe: “Când am pregătit spotul, nici noi, nici agenţia noastră nu ştiam de cealaltă reclamă. Acum, că am văzut-o, credem că amândouă sunt la fel de distractive. Într-adevăr, există elemente comune, dar toate asemănările sunt întâmplătoare şi neintenţionate.”
Poate că aşa o fi. Mă întreb, însă, ce ar spune Ravel la toate acestea?
(via szivlapat)
Compania americană are un spot publicitar care seamănă cam mult cu un altul, realizat acum opt ani de o agenţie publicitară din Israel. Sigur, am putea spune că e vorba de o stranie coincidenţă şi că nici vorbă de furt sau alte manevre indecente intelectual. E jenant şi trist că o companie de calibrul Coca Cola a sărăcit atît de mult în creativitate. Mai exact, agenţia lor publicitară.
Iată clipul cu pricina, realizat de Wieden + Kennedy pentru Superbowl-ul de anul acesta:
Şi clipul realizat de Young & Rubicam, în 2002, pentru Yotvata, o băutură cu cacao:
În fine, pentru cei care ar avea dubii, o alăturare a elementelor comune din cele