A alterat criza imaginea de bun angajator a companiilor care ani de-a rândul au intrat în topul realizat de Institutul Great Place to Work? Ediţia pe 2010 a clasamentului arată că, dimpotrivă, zeci de firme, inclusiv din România, au câştigat la acest capitol, investind în angajaţi. Un număr de 14 companii din cele mai bune 100 de companii pentru care americanii vor să lucreze au activităţi şi în România, majoritatea oferind salariaţilor autohtoni pachete de beneficii similare
A alterat criza imaginea de bun angajator a companiilor care ani de-a rândul au intrat în topul realizat de Institutul Great Place to Work? Ediţia pe 2010 a clasamentului arată că, dimpotrivă, zeci de firme, inclusiv din România, au câştigat la acest capitol, investind în angajaţi.
Un număr de 14 companii din cele mai bune 100 de companii pentru care americanii vor să lucreze au activităţi şi în România, majoritatea oferind salariaţilor autohtoni pachete de beneficii similare celor practicate în ţara de origine. SAS, o multinaţională cu activităţi în domeniul soluţiilor de business, este pe primul loc în clasamentul realizat de Institutul Great Place to Work (GPW). „SAS US impune tuturor birourilor din lume aceeaşi strategie faţă de propriii angajaţi“, afirmă Silvia Bolohan, marketing specialist la SAS România, referindu-se la politica globală de resurse umane a companiei. Iar această politică nu se găseşte doar în cadrul acestei organizaţii, fiind o tendinţă generală. „În timp ce aspectele de detaliu depind de condiţiile şi practicile din fiecare piaţă locală, ca şi cererile angajaţilor, sediile centrale ale multinaţionalelor se concentrează asupra unei abordări unitare a acestor practici şi a felului în care reflectă ele cultura companiei, precum şi a rolului pe care îl joacă în atingerea obiectivelor stabilite de companie“, a declarat, pentru Capital, Palle Ellemann, managing