Potrivit unui sondaj al biroului american de statistică, din totalul românilor din SUA, unul din cinci are o afacere proprie sau conduce o companie. Poveştile câtorva dintre românii de acolo arată de ce spiritul antreprenorial se dezvoltă mai cu spor peste Ocean. Dacă nimeriţi vreodată pe site-ul tanasescu.com, veţi descoperi că unul dintre cele mai uzuale nume de familie româneşti este un brand american în toată regula. Proprietara sa, Regina Tănăsescu, deţine o casă de bi
Potrivit unui sondaj al biroului american de statistică, din totalul românilor din SUA, unul din cinci are o afacere proprie sau conduce o companie. Poveştile câtorva dintre românii de acolo arată de ce spiritul antreprenorial se dezvoltă mai cu spor peste Ocean.
Dacă nimeriţi vreodată pe site-ul tanasescu.com, veţi descoperi că unul dintre cele mai uzuale nume de familie româneşti este un brand american în toată regula. Proprietara sa, Regina Tănăsescu, deţine o casă de bijuterii cu reprezentanţe în oraşele americane Washington, Los Angeles, Dallas, dar şi una în Mexic. Pasiunea pentru giuvaiere, spune tânăra de 27 de ani, a moştenit-o de la bunicii săi, italianca Ana Morelli şi românul Horia Tănăsescu. Născut în comuna argeşeană Domneşti, acesta a ajuns, în urmă cu peste jumătate de secol, angajat al ministerului culturii din Republica Dominicană, de unde a fugit în Mexic în urma unei lovituri de stat. Aici s-a născut Regina Tănăsescu, care a decis să continue afacerea în care, ulterior stabilirii în Mexic, s-au implicat atât bunicii, cât şi părinţii săi. Acum este căsătorită, s-a stabilit în Dallas şi a trecut afacerea familiei peste graniţa de nord. „Am început să învăţ limba română şi în curând o să vin, pentru prima dată, şi în ţară.“
1,3 milioane de români, peste Ocean
Povestea ei se aseamănă, în mare, cu aceea a multor întreprinzători de etnie română din America