Farmec Cluj-Napoca, unul dintre cei mai mari producători români de cosmetice, a inaugurat noua reprezentanţă din Bucureşti, unul dintre cele mai importante centre din reţeaua de distribuţie a companiei, în urma unei investiţii de 6,5 milioane de lei. Lucrările la noua clădire au debutat în 2007, depozitul şi corpul administrativ intrând în folosinţă în ianuarie 2010. Compania are în vedere modernizări similare şi pentru alte reprezentanţe din ţară, în anii următori.
Farmec Cluj-Napoca, unul dintre cei mai mari producători români de cosmetice, a inaugurat noua reprezentanţă din Bucureşti, unul dintre cele mai importante centre din reţeaua de distribuţie a companiei, în urma unei investiţii de 6,5 milioane de lei.
Lucrările la noua clădire au debutat în 2007, depozitul şi corpul administrativ intrând în folosinţă în ianuarie 2010. Compania are în vedere modernizări similare şi pentru alte reprezentanţe din ţară, în anii următori.
Vânzări de 83 milioane de lei în 2009
În 2009, vânzările reprezentanţei Bucureşti au reprezentat 30,7% din totalul vânzărilor interne. Vânzările naţionale s-au ridicat la un nivel de 83 milioane lei, cu 10,6% mai mult decât în 2008, creşterea datorându-se unei mai bune corelări a producţiei cu vânzările, lansării de noi produse şi promoţiei desfăşurate pentru gama de produse AslaVital.
În categoria generală a produselor de îngrijire a tenului, Farmec a fost lider de piaţă în 2009, înregistrând o cotă cantitativă de 31,14% şi o cotă valorică de 18,71%. Pe segmentul cremelor de faţă, compania este, de asemenea, lider, cu un volum al vânzărilor de 36,40%.
Performanţele bune se datorează şi faptului că Farmec şi-a consolidat anul trecut poziţia în principalele canale de distribuţie – farmacii, hipermarketuri şi magazine cosmetice.
În subcategoria produselor de demachiere, Farmec este lider de piaţă în 2009