Producatorul local de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a investit 1,5 mil. euro (6,5 mil. lei) in modernizarea centrului de distributie din Bucuresti, care a contribuit cu 30,7% la vanzarile companiei in Romania 2009. Anul trecut, vanzarile nationale s-au ridicat la un nivel de 83 mil. lei (circa 20 mil. euro), cu 10% mai mult decat in 2008. "Compania are in vedere modernizari similare si pentru alte reprezentante din tara in anii urmatori", au declarat reprezentantii Farmec Cluj-Napoca. Producatorul clujean de cosmetice si-a axat activitatea pe principalele canale de distributie - farmacii, hipermarketuri si magazine de cosmetice, astfel ca in prezent detine o cota de piata cantitativa de 31,14% si o cota valorica de 18,71%, potrivit propriilor informatii. Farmec concureaza in special cu multinationalele de pe piata cosmeticelor.
Producatorul local de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a investit 1,5 mil. euro (6,5 mil. lei) in modernizarea centrului de distributie din Bucuresti, care a contribuit cu 30,7% la vanzarile companiei in Romania 2009. Anul trecut, vanzarile nationale s-au ridicat la un nivel de 83 mil. lei (circa 20 mil. euro), cu 10% mai mult decat in 2008. "Compania are in vedere modernizari similare si pentru alte reprezentante din tara in anii urmatori", au declarat reprezentantii Farmec Cluj-Napoca. Producatorul clujean de cosmetice si-a axat activitatea pe principalele canale de distributie - farmacii, hipermarketuri si magazine de cosmetice, astfel ca in prezent detine o cota de piata cantitativa de 31,14% si o cota valorica de 18,71%, potrivit propriilor informatii. Farmec concureaza in special cu multinationalele de pe piata cosmeticelor.