Compania Turner Broadcasting System are in vedere lansarea unor noi posturi pe piata romaneasca, in completarea portofoliului local actual - Cartoon Network, Boomerang si TCM.
Dupa un an in care a inregistrat "ratinguri exceptionale", indeosebi prin Cartoon Network, dar care a fost mai slab din punct de vedere al veniturilor din publicitate, Turner este interesata sa lanseze in Romania posturile TNT (specializat in seriale, filme si transmisiuni sportive) si TruTV (fostul Court TV), dupa cum a spus, marti, Gordana Duspara Moriarty, vicepresedinte Turner pentru Europa Centrala si de Est si Benelux, in cadrul unui eveniment desfasurat la Bucuresti.
Aceasta nu a putut preciza daca vreunul dintre cele doua posturi va fi lansat in 2010, deoarece "totul depinde de piata. Discutam cu partenerii nostri, monitorizam piata de publicitate (...) Depinde cat de repede isi revine piata, de cand va aparea nevoia" unor noi posturi. Turner este interesata in special de lansarea TNT, desi "cred ca exista o piata si pentru TruTV".
Gordana Duspara Moriarty a apreciat ca anul trecut postul Cartoon Network a inregistrat rezultate "exceptionale" din punct de vedere al audientei, pe publicul-tinta al postului, anume copiii cu varste de 4-15 ani. In decembrie 2009, CN a fost lider de piata pe segmentul sau, a afirmat ea, indicand o crestere a ratingului de 17% si o cota de piata de 40% pe acest segment, in conditiile in care 73% dintre copiii romani care au acces la cablu si satelit au receptionat Cartoon Network.
Pe de alta parte, anul trecut nu a fost unul roz din punct de vedere al publicitatii pentru Turner Broadcasting System, care a intrat pe piata locala de publicitate in 2008. "2008 a fost un an de incalzire, atunci abia am inceput. Apoi, din nefericire, a venit 2009", iar rezultatele inregistrate in vanzarile de publicitate nu s-au ridicat la