Compania germana LIDL, unul dintre gigantii retailului alimentar cu discount din Europa, isi face intrarea in forta pe piata romaneasca prin preluarea retelei de 96 de magazine Plus de la grupul german Tengelmann. Aceasta a fost evaluata la peste 200 mil. euro, adica aproape jumatate din vanzarile realizate de Plus la nivel local in 2009, potrivit unor surse din piata.
Tranzactia, care a inclus 96 de magazine in Romania si 23 in Bulgaria, marcheaza exit-ul Tengelmann din comertul alimentar din cele doua tari, unde insa grupul continua sa activeze in retailul de bricolaj cu Obi. Discounterii se asteapta ca noul proprietar sa accelereze expansiunea PLUS, retea care cel mai probabil va fi rebranduita LIDL.
Compania germana LIDL, unul dintre gigantii retailului alimentar cu discount din Europa, isi face intrarea in forta pe piata romaneasca prin preluarea retelei de 96 de magazine Plus de la grupul german Tengelmann. Aceasta a fost evaluata la peste 200 mil. euro, adica aproape jumatate din vanzarile realizate de Plus la nivel local in 2009, potrivit unor surse din piata.
Tranzactia, care a inclus 96 de magazine in Romania si 23 in Bulgaria, marcheaza exit-ul Tengelmann din comertul alimentar din cele doua tari, unde insa grupul continua sa activeze in retailul de bricolaj cu Obi. Discounterii se asteapta ca noul proprietar sa accelereze expansiunea PLUS, retea care cel mai probabil va fi rebranduita LIDL.