eMAG, cel mai mare magazin online din România, a anunţat că mizează în acest an pe un avans cu 56% a cifrei de afaceri, la 100 de milioane de euro, după ce anul trecut a raportat o scădere cu 12%. “După 10 ani de distribuţie, am găsit o nouă provocare. Comerţul online este un domeniu foarte interesant şi cu potenţial mare de creştere”, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMag, începând cu luna ianuarie. Creştere cu 40% a pieţei electroIT online În
eMAG, cel mai mare magazin online din România, a anunţat că mizează în acest an pe un avans cu 56% a cifrei de afaceri, la 100 de milioane de euro, după ce anul trecut a raportat o scădere cu 12%.
“După 10 ani de distribuţie, am găsit o nouă provocare. Comerţul online este un domeniu foarte interesant şi cu potenţial mare de creştere”, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMag, începând cu luna ianuarie.
Creştere cu 40% a pieţei electroIT online
În 2010, piaţa de retail IT&C, electronice şi electrocasnice va înregistra, în opinia reprezentanţilor eMag, o creştere uşoară, cu 10 procente, după corecţia extrem de severă de anul trecut. Mediul online va cunoaşte însă o ascensiune mai pregnantă, cu 40%, în principal datorită creşterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului şi migrării consumatorilor către mediul online, precum şi datorită maturizării jucătorilor din piaţă care vor adăuga valoare serviciilor oferite şi vor contribui la sporirea încrederii în achiziţiile online.
“Pentru eMag, ne aşteptăm la o creştere accelerată şi profitabilă a afacerii anul acesta, ţintind o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro. Avem o bază foarte puternică pe care să construim: suntem stabili financiar, suntem susţinuţi de o echipă foarte bună, avem un sistem informatic performant şi un brand valoros. Plecând de la acest fundament solid, cifra pe care o vi