Compania low-cost Ryanair, cel mai mare operator de profil din Europa, a transportat din si inspre Romania 43.400 de persoane, cu 70% mai mult fata de anul anterior, potrivit oficialilor Aeroportului Mihail Kogalniceanu din Constanta. Compania aeriana opereaza doar pe doua rute pe piata romaneasca: Constanta - Pisa si Constanta - Bologna, cu o frecventa de doua ori pe saptamana. In 2008, Ryanair intrase cu zboruri din Arad spre Bergamo, insa a renuntat la aceasta ruta din cauza lipsei unui acord cu Consiliul Judetean Arad referitor la cuantumul taxelor si al suportului de marketing. Desi este cea mai mare companie low-cost din Europa, Ryanair nu are o pozitie puternica la nivel local, cei mai mari operatori low-cost pe piata romaneasca fiind Blue Air si compania maghiara Wizz Air, cu peste un milion de pasageri anual. De pe piata locala au iesit anul trecut operatorii My Air si Sky Europe, din cauza problemelor financiare la nivel de grup.
Compania low-cost Ryanair, cel mai mare operator de profil din Europa, a transportat din si inspre Romania 43.400 de persoane, cu 70% mai mult fata de anul anterior, potrivit oficialilor Aeroportului Mihail Kogalniceanu din Constanta. Compania aeriana opereaza doar pe doua rute pe piata romaneasca: Constanta - Pisa si Constanta - Bologna, cu o frecventa de doua ori pe saptamana. In 2008, Ryanair intrase cu zboruri din Arad spre Bergamo, insa a renuntat la aceasta ruta din cauza lipsei unui acord cu Consiliul Judetean Arad referitor la cuantumul taxelor si al suportului de marketing. Desi este cea mai mare companie low-cost din Europa, Ryanair nu are o pozitie puternica la nivel local, cei mai mari operatori low-cost pe piata romaneasca fiind Blue Air si compania maghiara Wizz Air, cu peste un milion de pasageri anual. De pe piata locala au iesit anul trecut operatorii My Air si Sky Europe, din cauza problemelor fina