Pe multe piete a venit vremea ca marketingul pe mobil sa "decoleze", in sfarsit, dupa multi ani in care s-a tot spus ca "acesta este anul mobile". In Romania, insa, Internetul mobil va intra in cotidianul oamenilor de marketing "probabil in doi-trei ani", a apreciat miercuri Wim Vermeulen, director pentru Digital Innovation, Ogilvy Group CEE. Deocamdata, oamenii din mica industria online locala primesc in continuare sfaturi cum sa se prezinte in fata clientilor, sfaturi oferite azi de Bogdan Naumovici. Iar un mare client - Ursus Breweries, a explicat de ce ia foarte in serios marketingul digital si de ce compania nu sta bine, acum, la acest capitol.
Cei trei au vorbit, miercuri, in deschiderea Digital Marketing Forum, eveniment dedicat comunicarii de marketing in noile media, organizat de Evensys.
Wim Vermeulen, director pentru Digital Innovation, Ogilvy Group CEE a argumentat, intr-o prezentare pe tema "Ce urmeaza in marketingul digital", de ce anul acesta este momentul in care marketingul pe mobil "va decola", dupa multi ani in care acest lucru s-a tot spus, fara insa sa se si intample. Dar, daca in Marea Britanie, de exemplu, Internetul mobil este deja "mainstream" in activitatile de marketing, in Romania va fi "probabil in 2-3 ani".
Wim Vermeulen, Ogilvy:
Pana acum, accesul la Internet mobil nu era atat de dezvoltat. Google si Apple au schimbat regulile joculuiApple conduce in cursa aplicatiilor pentru mobil. Dar gradul de utilizare a aplicatiilor, gratuite sau contra cost, scade rapid dupa descarcarea acestora - dupa 90 de zile de la descarcare utilizatorul nu mai foloseste aproape deloc aplicatia respectivaJumatate din timpul petrecut de britanici pe Internetul mobil este petrecut pe Facebook (potrivit datelor disponibile in decembrie 2009). Retelele sociale sunt un motor al Internetului pe mobilPosibilitati in publicitat